آموزش بهداشت وارتقاء سلامت
آموزش بهداشت وارتقاء سلامت

آموزش بهداشت وارتقاء سلامت

در زمینه سلامت

پایگاههای انتقال خون

همزمان با ایام عید سعید فطر، دو  پایگاه انتقال خون در مشهد مقدس آماده پذیرش شهروندان نیکوکار و نوعدوست است.

به گزارش وب دا، پایگاه اهدای خون امام رضا (ع) واقع در میدان شریعتی ابتدای خیابان دانشگاه و پایگاه امید واقع در طبقه منهای یک مجتمع تجاری امید در خیابان شیرازی در روزهای 27 و 28 تیر ماه فعال و آماده دریافت خون های اهدایی شهروندان برای کمک به بیماران نیازمند هستند.

سازمان انتقال خون خراسان رضوی در اطلاعیه ای ضمن اشاره به کاهش ذخایر خونی استان، از همه مومنان نیکوکار دعوت نمود تا با حضور در پایگاهها و اهدای خون ، به یاری بیماران نیازمند اهتمام ورزند .

در این اطلاعیه نیاز به همه گروههای خونی اعلام و تاکید شده است در صورتیکه مراجعه داوطلبان در چند روز آینده به پایگاهها افزایش نیابد ، پاسخگویی به بیماران با چالش مواجه خواهد شد.

نیاز به خون همیشه  وجود دارد و تامین آن  فقط با اهدای خون افراد سالم جامعه در همه ایام سال قابل دسترسی خواهد بود.

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه شش پایگاه ثابت اهدای خون در مشهد مقدس و همچنین پایگاه اهدای خون شهرستانهای سبزوار ، نیشابور ، تربت حیدریه ، گناباد ، قوچان ، خواف ، تربت جام ، کاشمر و درگز پس از ماه مبارک رمضان برابر برنامه قبل از این ماه کماکان فعال میباشند ابراز امیدواری شده است تا با توجه به اینکه میزان مصرف فراورده های خونی پس از ماه مبارک رمضان با احتمال افزایش همراه است ، با مشارکت فزاینده افراد سالم و نیکوکار در اهدای خون بتوان خدمت رسانی مناسب به این نیاز حیاتی ارائه نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.